در این سایت(سایت بازاریابی) بهترین فایل های اینترنت قرار گرفته است. باتشکر

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 74
  • بازدید کل : 92337

پیوند ها

دانلود کتاب پاکسازی کوانتومی نوشته دکتر هو لن


دانلود کتاب پاکسازی کوانتومی نوشته دکتر هو لن


با استفاده از این روش میتوانید همراه با نزدیک شدن به خداوند متعال و سعادت اخروی خود به بسیاری از نیاز های دیگر خود برسید و یک زندگی بدون دغدغه و موفق داشته باشید

پاکسازی کوانتومی یا تجسم خلاق یک روش زندگی است و هیچ گونه مخالفت و تناقضی با دیگر ادیان ندارد و حتی با این روش شما به خدا نزدیک تر شده و آن را بهتر درک خواهید کرد

 

ب

الف) هیچ کسی در دنیا نمی تواند لقب استادی هو اوپونو پونو (پاکسازی کوانتومی) را داشته باشد. حتی خود دکتر هو لن نیز مدعی آن نیست. اگر دیدید که کسی ادعای استادی آن را دارد بدانید که قطعاً دروغ می گوید. .

ب) هو اوپونو پونو (پاکسازی کوانتومی) هیچ ربطی به فرهنگ هندی ندارد و به فرهنگ ایرانی و اسلامی خیلی بیشتر از آیین های هندیان شبیه است. متاسفانه عده ای مطالب کاملاً نامربوطی را به اسم هو اوپونو پونو (پاکسازی کوانتومی) به مردم قالب می کنند.


ج) هو اوپونو پونو (پاکسازی کوانتومی) روش نزدیکی به خداست و در پی آن به خیلی از خواسته های خود می رسید. ولی عده ای این طور تبلیغ می کنند که با انجام آن به هر خواسته ای که داشته باشید دست می یابید. اینها یا موضوع را نفهمیده اند و یا این که دستاویزی برای کلاهبرداری یافته اند.


د) کسانی که ادعای استادی هواوپونوپونو (پاکسازی کوانتومی) را در ایران دارند حتی زحمت ترجمه کتابهای آن را هم به خودشان نداده اند و حداکثر متنی چند صفحه ای و مملو از مغالطه را به مردم تحویل می دهند. ترجمه کتابهای این روش را به قلم اینجانب و در همین سایت می توانید بیابید.

این کتاب نوشته دکتر جو وایتلی میباشد.

توجه: این روش برگرفته از بومیان هاوایی است و توسط یک روانشناس امریکایی به دنیا معرفی شده است. در همه جای دنیا به نام هواوپونوپونو شناخته می شود و فقط در ایران است که فردی غیر فیزیکدان لعاب فیزیک کوانتومی به آن داده و با نامهای تجاری (پاکسازی کوانتومی و تبسم) می فروشد.

تمامی افرادی که ادعای استادی پاکسازی کوانتومی را میکنند افردای سود جو میباشند که فقط برای بدست آوردن اهداف خود از این نام استفاده میکنند.

هزینه فقط هزینه ترجمه میباشد بغیر از این این کتاب قیمت دیگری ندارد

 



  انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 78

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات دانلودی فورکیا

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما